معتبرترین مرکز فروش بطری پت در تبریز🔥+(قیمت سال)1401

معتبرترین مرکز فروش بطری پت در تبریز:

 بطری پت یکی از مهمترین انواع بطری های پلاستیکی است که در حوزه های مختلف کاربرد دارد. فروشگاه اینترنتی محمدی پت، مرکز فروش بطری پت در تبریز به حساب می آید مرکز فروش بطری پت محمدی پت  با تجربه ای 33 ساله در زمینه تولید بطری پلاستیکی در استان آذربایجان شرقی و عرضه انواع مختلفاین ظروف یکی از شناخته شد‌ه ترین برندهای فعال در زمینه فروش انواع بطری پت و جارپت  در حجم های مختلف در تبریز است و از همین طریق می‌توانید برای خرید اینترنتی این محصولات اقدام کنید. لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی محمدی پت، در زمینه فروش بطری پت به صورت اینترنتی به مشتریان سراسر کشور نیز فعالیت گسترده ای انجام می دهد و می توانید از سراسر کشور برای خرید این بطری ها از طریق این فروشگاه اقدام نمایید. در ادامه اطلاعات جامع تری درباره این مرکز فروش  در تبریز و همچنین خصوصیات این ها ارائه خواهیم کرد.

 

بطری پت چیست؟

بطری پت یکی از مهمترین انواع بطری های پلاستیکی است که در صنایع مختلف از جمله صنایع نوشیدنی کاربرد دارد. کلمه پت از واژه پلی اتیلن ترفتالات گرفته شده است. مهمترین مزیت این دسته از بطری های پلاستیکی سازگار بودن آن ها با بدن انسان است. این بطری ها ضرری برای ما ندارند و به همین دلیل است که از آن ها برای آب معدنی، نوشیدنی های گازدار، غیر گازدار و … استفاده می شود. همچنین این بطری ها در صنایع داروسازی نیز کاربرد فراوانی دارند و بیشتر ظروف استفاده شده برای داروها و شربت، از نوع بطری پت هستند.

 

https://www.nationalgeographic.com/environment/article/plastic-bottles

از لحاظ شکل ظاهری، بطری پت در انواع مختلفی تولید می‌شود که از جمله مهمترین آن ها می توان به بطری پت کتابی، بطری پت دارویی، بطری پت استوانه ای، بطری پت مایع ظرفشویی، بطری های پت ادویه و گلاب و … اشاره کرد. لازم به ذکر است که شاید این بطری ها از لحاظ ظاهری با هم مشابه باشند، اما در تولید آن ها از مواد پلاستیکی با ساختار متفاوتی استفاده می شود. همچنین این بطری ها در حجم های 1 تا 16 لیتری تولید می شوند.
علاوه بر این، دهانه ی بطری پت نیز یکی از مهمترین پارامترها در خصوص این محصولات پلاستیکی به حساب می آید زیرا سایز دهانه تعیین کننده این نکته است که در چه حوزه ای می توان از انها  استفاده کرد. در خصوص سایز بندی دهانه ی بطری ها  لازم به ذکر است که این بطری ها در سایز دهانه 18، 20، 28،38و 45 تولید می شوند.

انواع بطری پت

 

مهمترین مزایای بطری های پت چیست؟

همانطور که ذکر شد، بطری پت یکی از پرکاربردترین انواع بطری های پلاستیکی است. از جمله مهمترین مزایای این ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
• تولید با هزینه مناسب و تعداد بالا: به دلیل فرایند تولید ارزان، این دسته از بطری ها پلاستیکی را می توان در زمان بسیار کوتاهی و در تعداد زیاد تولید کرد. همچنین فرایند تولید این بطری ها بسیار ساده است.
• سازگاری بطری پت با محیط زیست: شاید بتوان گفت که یکی از مهمترین مزیت های بطری پت نسبت به دیگر انواع بطری های پلاستیکی، سازگاری این بطری ها با محیط زیست است. از طرفی از لحاظ ساختار شیمیایی این بطری ها به شکلی هستند که قابلیت بازیافت دارند. در نتیجه همین موضوع سبب می شود که در مصرف حجم زیادی از نفت خام و محصولات پتروشیمی صرفه جویی شود.
• تولید در اشکال و ابعاد مختلف: یکی از مزایای مهم بطری پت، قابلیت تولید آن ها در اندازه ها و سایزهای مختلف است که باعث شده در حوزه های مختلف کاربرد داشته باشند.
• همانطور که ذکر شد، بطری پت برای بدن انسان مشکلی ایجاد نمی کنند. سازمان های جهانی غذا و دارو، به این دسته از بطری ها نمره قابل قبولی در حوزه ایمنی داده اند که دلیل این موضوع، عدم استفاده از فلزات سنگین به عنوان کاتالیزور است. لازم به ذکر است که در تولید بطری پت، از موادی مانند اکسید آنتیموان استفاده می شود که تقریبا می توان گفت برای تولید کننده و مصرف کننده بی خطر است.

اطلاعاتی درباره فرایند تولید بطری پت:

به صورت کلی، فرایند تولید بطری پت شامل دو مرحله است. در اولین قدم، پلی اتیلن ترفتالات را به وسیله دستگاهی به نام دستگاه تزریق پلاستیک به لوله هایی شبیه به لوله آزمایشگاه تبدیل می کنند. در صنعت به این لوله ها، پریفرم  می گویند. لازم به ذکر است که پس از این مرحله، تفاوت زیادی بین پریفرم با لوله های آزمایشگاهی وجود  ندارد و فقط جنس آن ها متفاوت است. از طرفی، در قسمت درب پریفرم، شیارهایی برای درب ان  وجود دارد.
پس از تولید پریفرم ، مجددا آن ها را گرم می کنند، تا پلاستیک قابلیت شکل دادن را به دست بیاورد .و در نهایت با استفاده از دستگاهی به نام بادکن پت، بطری پت شکل نهایی خود را پیدا می کند. لازم به ذکر است که سرعت این دو مرحله بسیار بالا است.

تولید بطری پلاستیکی در استان آذربایجان شرقی.

خرید بطری پت در تبریز:

برای خرید بطری پت همواره باید چند نکته را بدانید تا در خرید بهتر عمل کنید.موقع خرید همیشه اولین سوالی که قبل قیمت از فروشنده میپرسید پیست؟

بهترین سوال موقع خرید پرسیدن وزن محصول میباشد چون در بیستر موارد وزن تعیین کننده تر است.

قیمت روز بهترین انواع بطری پت:

به صورت کلی، پارامترهای زیادی در تعیین قیمت بطری پت نقش ایفا می کنند که قرار است چند مورد مهم را برایتان بنویسیم:

  • شکل و اندازه که یکی از مهمترین عوامل میباشد
  • میزان وزن
  • ضخامت
  • مشخصات ظاهری {مانند استوانه ای بودن”گرد بودن و….}
  • سایز دهانه {هر چقدر سایز دهانه بیشتر باشد یعنی میزان وزن بالایی دارد}
  • نوع مواد اولیه ای که استفاده میشود

پس  در نتیجه با توجه به مواردی که در بالا گفته شد قیمت ها تعیین میگردد.

 

همانطور که گفتیم، ترکیب شیمیایی بطری ها نیز متنوع است و این باعث می شود که این بطری ها در حوزه های مختلف کاربرد داشته باشند. لازم به ذکر است که ترکیب شیمیایی بطری پت نیز بر قیمت این محصولات تاثیر به سزایی دارد. علاوه بر این، برند تولید کننده بطری پت، شیوه عرضه و فروش این بطری ها و همچنین نوسانات بازار داخلی نیز بر قیمت این محصولات پلاستیکی تاثیر دارند.
همانطور که ذکر شد، فروشگاه اینترنتی محمدی پت، یکی از بهترین تولید کننده ها در این زمینه  است. لذا از طریق مراجعه به قسمت های مختلف این فروشگاه اینترنتی می توانید از قیمت روز انواع مختلف این ظروف مطلع شوید. همچنین از طریق شماره تلفن های موجود در سایت می توانید با مشاورین ما ارتباط گرفته و اطلاعات کاملتری در خصوص شرایط تولید و فروش  انها به دست بیاورید.

مرکز فروش بطری پت در تبریز با قیمت مناسب.

× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟